Promosi berapi Shaklee Jun 2015

06:55:00
Alhamdulillah, kita semua dah masuk ke bulan Jun 2015. Maknanya kita dah hampir untuk fasa berpuasa dan berhari raya. Yeaaaaa!!!!!

Disebabkan dengan itu, Shaklee ingin membantu ramai cik adik dan cik abang di luar sana yang dambakan kulit cantik sepanjang hari raya ini. Promosi beli 6 percuma 1 diteruskan pada bulan ini untuk Vitamin C dan Vitamin E Shaklee.

Waduh..waduh..ini memang yang saya nanti-nantikan. Mana taknya. SET CANTIK SHAKLEE ini memang menjadi kegilaan customer-customer saya. Hampir setiap bulan pasti berbotol-botol Vitamin E dan Vitamin C akan habis di rak saya.

Maknanya haruslah saya borong sebanyak mungkin pada bulan ini. Almaklumlah, dengan hanya bayar untuk 6 botol, saya akan dapat percuma sebotol lagi. Untungnya.......


Masih ada yang tak tahu kebaikan Vitamin C dan Vitamin E Shaklee ini?

Jom kita tengok fungsinya di bawah :
1) Merangsang pembentukan kolagen 
2) Memulihkan luka dengan cepat
3) Meningkatkan sistem imun
4) Mencegah kanser
5) Mencantikkan kulit
6) Mengekalkan kolesterol sihat


1) Melindungi jantung
2) Mempertingkatkan kemampuan sistem reproduktif lelaki
3) Mengurangkan garis-garis halus di muka
4) Anti penuaan
5) Antioksidan yang kuat
6) Menghalang keguguran
7) Menghilangkan parut jerawat
8) Menghilangkan jeragat

Jika masih ragu-ragu akan keberkesanan kedua-dua antioksidan ini, boleh lihat video di bawah




Ramai yang bijak berbelanja akan terus buat pembelian 6 botol untuk dapatkan percuma 1 botol. Jika anda berminat untuk dapatkan tawaran menarik ini, boleh hubungi saya sekarang sementara promosi sedang berlangsung


NAD
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

1 comment:

Powered by Blogger.