PARUT HILANG SELEPAS MENGAMALKAN VITAMIN C SHAKLEE


Ramai yang mempunyai masalah parut di kawasan kulit badan. Masalah parut akan menjadi salah satu masalah yang kritikal jika parut itu wujud di tempat yang mudah dilihat terutamanya di sekitar kulit muka.

Saya nak kongsikan testimoni customer saya yang mempunyai masalah  ekzema dan parut di lengan. Kata beliau, sebelum ini beliau telah berjumpa dengan doktor pakar dan kerap berulang ke hospital memandangkan beliau memunyai masalah ekzema di kulit dan pada masa yang sama, ekzema tersebut telah meninggalkan parut. Selepas konsisten mengamalkan vitamin C sustained release 500mg, parut beliau semakin pudar


Bagaimanakah sustained release vita c 500mg ini membantu?

Ia akan merangsang pembentukan kolagen di bahagian kulit anda. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Seiring dengan peningkatan usia, penghasilan kolagen akan semakin berkurangan. Oleh itu, dengan kehadiran Vitamin C shaklee ini, ia akan membantu  dan merangsang pembentukan kolagen di dalam kulit.

Adakah anda juga mempunyai masalah parut jerawat di muka? jangan berlengah lagi untuk dapatkan Vitamin C ini daripada saya dengan harga istimewa. Hubungi saya dengan segera untuk info lanjut.

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.